Кирил Асенов иска да започне да използва Електронно портфолио за своите уроци по английски език в 6-ти клас. Той иска учениците му да имат запис от своите постижения, за да ги вземат със себе си, когато отиват в гимназията. Той решава да използва OneNote Online* в платформата Office 365 на своето училище, тъй като е виждал други училища да я използват доста успешно.
Той знае, че OneNote е страхотен начин за организиране на ресурсите в работни книги, раздели и страници. Той иска да види как може да използва тази конструкция, за да организира доказателствата за прогрес и постиженията на своите ученици по начин, който показва доказателства за това, че неговите ученици могат да разсъждават и използват неговата обратна връзка и оценка на съученици, както и собствените им постижения. Той знае, че е полезно умение за учениците да могат да развиват и поддържат Електронно портфолио, което ще им:
Тъй като не всички деца от класа разполагат у дома с пълната версия на OneNote, той знае, че ще трябва да използва само функциите, налични в OneNote Online, въпреки че много от тях ще могат да използват пълната версия, за да могат да направят своето електронно портфолио още по-добро.
Той решава да използва следната конструкция за разделите:
(a) Четене
(b) Писане
(c) Говорене
(d) Слушане
(e) Произношение
(f) Домашна работа
(g) Изпити
Той използва следните страници във всеки един от разделите си и създава шаблон за своите ученици, за да им помогне да създадат собствено електронно портфолио:
Неговият шаблон за 6-ти клас ще изглежда по следния начин:
* Известно преди като OneNote Web App.
» Използване на Office Online през SharePoint
» Използване на Office Online през OneDrive
» Сценарий: Използване на Office Online за оценяване
» Сценарий: Използване на OneNote Online за портфолио на ученика
» Сценарий: Използване на онлайн анкета в Excel
» Сценарий: Използване на онлайн способи в Excel