Привет!
Като родител на петокласник се обръщам към вас колеги - дали може да споделите примерни такива тестове, които децата ще имат през месец май. Или да продължавам да се ровя в Google
Здравейте,аз съм ученичка от 5-ти клас и скоро ще имам класно по БЕЛ.За мое съжаление обаче, никъде не мога да намеря примерни класни, единствено и само ПРИМЕРНИ ТЕСТОВЕ, то които не се нуждая.Моля ако някой има някъква идея,да ми помогне.БЛАГОДАРЯ, ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!!!!!!
По повод оценките. Не е ли добре да има за цяла България единен критерий за поставяне на оценки? Досега аз изисквах 50% покриване на задачите от тестовете , за да поставя оценка среден, но се замислих в един момент, че други колеги пишат 3 за това, на което аз пиша 2. Заащо да е така?
Не знам кои са "те". При нас още преди дни пристигнаха списъците. Заповедите са пуснати и подписани от колегите, които вече са запознати с цялата процедура по организирането и провеждането на ДЗИ. Което ме навежда на мисълта, че организация все пак има, но просто някъде някой не си е свършил работата.Поне до момента. Познато, нали?!
Аз също се интересувам относно това къде и кога ще сме квестори,ако това което разбрах е истина те просто изглежда нямат никаква организация-на 30 май трябвало да оповестят кой къде ще бъде
Учениците не знаят как, но и ние нямаме право да им кажем резултатите, защото трябва да , докато не бъдат оповестени резултатите от МОН. Всичко е секретно като държавна тайна. Да се чуди човек защо и кому е нужна такава конспирация.
В този ред на мисли и понеже наближават дните за матурите на ХІІ клас, някой от вас знае ли дали, кога и къде евентуално ще бъде квестор????? Попълвахме декларации с ЕГН-та, № на лични карти сякаш сме потенциални престъпници и застрашаваме националната сигурност. Ние нашата работа си я свършихме, но се питам защо МОН се бави и не си вършат работата както трябва. За пореден път...
МОН вероятно изобщо няма критерии за оценяване, защото ако имаше ,досега трябваше да бъде оповестен!
Когато аз съставям тестове по математика, включвам не само със избираем отговор, но и със свободен отговор, като предварително съм си изработила критериите за минимум от знания, които се равняват на 1/4 от броя на точките.Максималния брой точки е 16, а събрания брой точки е Т.
Те самите си пресмятат оценката по формулата 2+0.25 *Т
В дадения национален тест по всички предмети максималния брой точки е 25. Ако трябва да направя оценка за минимум знания по математика отново бих взела1/4 от верните отговори, но по други предмети биха могли да са други изискванията за оценка.
Мои колежки по други предмети имат готови тестове и минимума от знания се постига при 51%, а след това нарастват пропорционално.
Какъв подход за оценяване трябва да се приложи според Вас?
Радвам се, че всичко свърши...
- Как свърши???
Хората тепърва ще ни отговорят на въпросите!!!
Проверете: http://zelenkroki.dir.bg/_wm/library/item.php?did=360579&df=8&dflid=3
Всичко е психологически премислено!
"Само ми е чудно децата с увреден слух какво ще правят?" - децата със СОП не участват във външното оценяване!
Но, какво ли пишат в материалната книга колегите, които пропускат часовете от програмата? - Кой нормативен документ изобщо ни разрешава да не изпълняваме седмичното разписание?
И КОГА децата по желание ще посочат, че са съгласни да им бъде вписана оценката от външното оценяване като текуща, щом ОЩЕ не знаем как ще се пресмятат оценките?
Всяка нова идея е едно предизвикателство. Честито на всички колеги, които си пращат материалите до РИО на хартиен носител и в електронен вид...
Търпение, колеги! - МОН мисли за всичко! :)
Обичам я тази държава!!!