анализ на входно ниво и самостоятелни работи - критерии

Публикувана на: 19.03.2010, от vel
Кoментари:2

 може ли някой да ми помогне, като ми обясни какво трябва да представлява един такъв анализ и по какви критерии се построява?

 

Коментари 2

Влез за да коментираш
13.03.2011 r_vangelova

Profile

 

user: vel

 може ли някой да ми помогне, като ми обясни какво трябва да представлява един такъв анализ и по какви критерии се построява?

 

Normal 0 21 false false false BG X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Нормална таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}

Входяща диагностика

1.      Бланка със задачи.

2.      Критерии и показатели, по които се извършва оценяването на постиженията на учениците.

3.      Начини на определяне на оценката – скала за трансформиране на точките в цифрова и словесна оценка.

4.      Рецензия, показваща постиженията и проблемните страни в развитието на ученика по учебния предмет.

5.      Анализ на резултатите:

5.1.   По кой учебен предмет, кога, в коя паралелка, в кое училище е проведена входящата диагностика;

5.2.   Източници, използвани за изработването на задачите от бланката;

5.3.   Описание на видовете задачи – по равнища за знания и умения;

5.4.   Статистика на резултатите – отличен, много добър, добър, задоволителен, слаб, като са посочени кои видове задачи са били трудни и кои лесни за учениците;

5.5.   Насоки за работа за преодоляване на проблемите.

16.04.2010 anna pashova

Profile

Знания

Умения

Компетенции

Търси в Teacher.bg